Search
Close this search box.

دیده‌بان آسمان پارسی

درباره دیده‌بان بیشتر بدانید

نشان دیده بان آسمام

تاریخچه دیده‌بان آسمان پارسی

شرکت دیده بان آسمان پارسی در سال ۱۳۹۹ با هدف انجام قانونمند خدمات پهپادی توسط کواد کوپترها و هگزاکوپترهای تجاری در راستای تبعیت از دستورالعمل های سازمان هواپیمایی کشوری تاسیس گردید و پس از دریافت تاییده های انتظامی و امنیتی از نهادهای مربوطه و بازرسی های انجام شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری که این روند حدود ۳ سال به طول انجامید ، توانست پروانه فعالیت عملیات پهپادی را دریافت نماید و به جمع خانواده کوچک شرکت های خدمات پهپادی جمهوری اسلامی ایران بپیوندد.

اهداف گروه دیده‌بان

دامنه فعالیت شرکت به صورت تخصصی انجام هرگونه خدمات به وسیله پهپاد مانند، تصویربرداری، عکس برداری، داده برداری جهت تولید نقشه های فتوگرامتری و مدل های سه بعدی، سم پاشی و آفت زدایی، پایش تصویری، جستجو و انجام عملیات های امدادی به وسیله به روز ترین پهپادهای موجود دربازار می باشد.
با توجه به تیم متخصص و باتجربه شرکت دیده بان آسمان پارسی، این شرکت آمادگی دارد تا در زمینه خرید و بکارگیری تجهیزات پهپادی نیز نسبت به ارائه مشاوره و تامین نیازمندی های مربوطه به اشخاص و ارگان های دولتی و خصوصی اقدام نماید.

شعار گروه دیده‌بان

شعار گروه دیده بان آسمان پارسی رضایت مشتری با انجام بهترین خدمات و بهترین قیمت می باشد، از دیدگاه ما بهترین تبلیغ، کیفیت بالا و قیمت مناسب است، که نظرات مشتریان ما گواهی بر این ادعاست، به جرات می توانیم بگوییم که تمام مشتریان ما بعد از انجام اولین همکاری به دایره دوستان ما وارد شده اند و در تمام مدت فعالیت شرکت روز به روز این دایره وسیعتر و پیوند های کاری باعث به وجود آمدن روابط دوستانه قوی بین مشتریان عزیز و اعضای تیم ما شده است. ما در این مجموعه قصد داریم علاوه بر انجام فعالیت های عملیاتی، نسبت به تهیه محتوای آموزشی، بررسی اخبار حوزه پهپاد ، بررسی چالش ها و مشکلات پرواز با پهپاد ها و راهکارهای رفع آنها ونیز ارائه رایگان آن به مخاطبان و علاقه مندان به فعالیت در این حوزه اقدام نماییم.

مجوز های گروه دیده‌بان

با توجه به ابلاغ شورای امنیت کشور و دستورالعمل سازمان هواپیمایی کشور (CAD9060) ، درراستای قانونمند شدن فعالیت های پهپادی و نیز جلوگیری از حوادث ضد امنیتی و مخاطره آمیز، فقط شرکت های دارای پروانه فعالیت از سازمان هواپیمایی کشوری قانونا اجازه فعالیت در این زمینه را دارا می باشند، و هرگونه مجوز برای پرواز پهپاد های تجاری صرفا برای تیم های عملیاتی این شرکت ها صادر می گردد و هیچگونه مجوزی برای اشخاص حقیقی و حقوقی و شرکت های دولتی و خصوصی صادر نمیگردد. ازاین رو شرکت دیده بان آسمان پارسی با گزینش و جذب افراد تحصیلکرده، خبره، دارای عدم سوئ پیشینه و نیزمورد تایید دستگاه های نظارتی (قرارگاه ثار... تهران، حراست سازمان هواپیمایی کشوری) تیم عملیاتی خود را تشکیل داده است. تا علیرغم انجام فعالیت حرفه ای در زمینه های مختلف؛ بتواند اطمینان خاطر کارفرمایان و مشتریان خود را نیز جلب نماید.

اعضای گروه دیده‌بان

با توجه به تیم متخصص و باتجربه شرکت دیده بان آسمان پارسی، این شرکت آمادگی دارد تا در زمینه خرید و بکارگیری تجهیزات پهپادی نیز نسبت به ارائه مشاوره و تامین نیازمندی های مربوطه به اشخاص و ارگان های دولتی و خصوصی اقدام نماید.

ما در این مجموعه قصد داریم علاوه بر انجام فعالیت های عملیاتی، نسبت به تهیه محتوای آموزشی، بررسی اخبار حوزه پهپاد ، بررسی چالش ها و مشکلات پرواز با پهپاد ها و راهکارهای رفع آنها ونیز ارائه رایگان آن به مخاطبان و علاقه مندان به فعالیت در این حوزه اقدام نماییم.

دیده‌بان آسمان پارسی

برخی از پروژه های دیده بان

دیده‌بان آسمان پارسی

مشاوره رایگان خدمات